بایگانی فروردين ۱۳۹۴ :: حرف دل

حرف دل

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
حرف دل

اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
"امام خمینی (ره)"
.
.
.
ارتباط با من :
ایتا : https://eitaa.com/sajjad_moazeni
سروش : https://sapp.ir/sajjad_moazeni
تلگرام : https://t.me/sajjad_moazeni

آخرین نظرات

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

خواستن
توانستن نیست،
چرا که می خواستم
ترک کنم گناه را
اما نتوانستم.

  • حرف دل !...

امام خمینی (ره) :

«این وصیتنامه ‏هایى که این عزیزان مینویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید، و خدا قبول کند، یک روز هم یکى از این وصیتنامه‏ ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید.»

مقام معظم رهبری :

«این وصیت‌نامه‌هایى که امام مى‌فرمودند بخوانید، من به این توصیه‌ى ایشان خیلى عمل کرده‌ام. هرچه از وصیت‌نامه‌هاى همین بچه‌ها به دستم رسیده - یک فتوکپى، یک جزوه - غالباً من اینها را خوانده‌ام؛ چیزهاى عجیبى است. ماها واقعاً از این وصیت‌نامه‌ها درس مى‌گیریم. این‌جا معلوم مى‌شود که درس و علم و علم الهى، بیش از آنچه که به ظواهر و قالبهاى رسمى وابسته باشد، به حکمت معنوى - که ناشى از نورانیت الهى است - وابسته است. آن جوان خطش هم بزور خوانده مى‌شود، اما هر کلمه‌اش براى من و امثال من، یک درس و یک راهگشاست و من خودم خیلى استفاده کرده‌ام.»

وصیت نامه شهید حسین علی مؤذنی
  • حرف دل !...

باسمه تعالی
سلام
من همسایه ی شما هستم ، در همین محله و در همین نزدیکی ها زندگی میکنم.
من مسجد ، خانه خدا ، عبادتگاه مسلمین ، میعادگاه عاشقان خدا هستم و درد دلها دارم ، دوست دارم کمی حوصله کنید و گلایه های این همسایه را بشنوید .

  • حرف دل !...

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای منتظری

  • حرف دل !...